Skip to content

Zadzwoń: 606 497 714

Dostawa/Zwrot

Koszt dostawy:

Płatność z góry: Kurier – 12 zł

Płatność za pobraniem (przy odbiorze): Kurier – 15 zł

DARMOWA DOSTWA POWYŻEJ 700 ZŁ

Oferujemy również DARMOWY odbiór w Częstochowie!

Adres:

ul. Wilosna 20/22
42-200 Częstochowa

 

CZAS WYSYŁKI 

*W przypadku informacji ” Dostępne na zamówienie” czas wysyłkowy szacuje się między 14 a 80 dni roboczych . Wysyłka jest uzależniona od dostawy produktu na zamówienie. 

W razie wybrania opcji “Odbiór osobisty” bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 606 497 714 lub przez pocztę e-mail: biuro@pat5.plw celu uzgodnienia dogodnego terminu dostawy.

 

 

 ZWROT TOWARU / REKLAMACJA 

W przypadku zwrotu towaru, kupujący zobowiązany jest do kontaktu emailowego na adres biuro@pat5.pl. Konieczne jest złożenie oświadczenia o chęci zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu. Nasz sklep dokonuje odbioru towaru od klienta i pokrywa koszty zwrotne. Zwrot środków następuje do 14 dni od odbioru przesyłki zwrotnej. Brak kontaktu ze strony kupującego o chęci wykonania zwrotu skutkuje poniesieniem przez kupującego kosztów związanych ze zwrotem towaru  na własną rękę. W przypadku wysyłki samodzielnej to konsument ponosi koszty związane z wysyłką zwracanego towaru.

Zwracany towar musi zawierać oryginalne opakowanie, komplet metek które stanowią integralną część nowego produktu.

W przypadku reklamacji towaru, kupujący zobowiązany jest do kontaktu emailowego na adres biuro@pat5.pl. Konieczne jest złożenie oświadczenia o reklamacji towaru, z dokładnym opisem wady, uszkodzenia, datą odkrycia wady. Nasz sklep dokonuje odbioru towaru od klienta i pokrywa koszty zwrotne. Dział reklamacyjny ma 14 dni na wydanie decyzji deklamacyjnej. W przypadku akceptacji reklamacji – zwracane sa koszty towaru do kupującego. W przypadku negatywnej decyzji reklamacyjnej sklep przechowuje towar klienta przez 1 miesiąc od otrzymania go –  na czas odbioru z siedziby firmy. Możliwe jest uiszczenie opłaty na ponowną wysyłkę. Kupujący zobowiązany jest do uiszczenia kosztów przesyłki zwrotnej do siedziby firmy jako reklamacja nieuzasadniona.

W przypadku gdy produkt z reklamacji nieuzasadnionej jest produktem nowym bez śladów użytkowania, mozemy przyjąć  zwrot produktu. W takim przypadku zlecamy zwrot środków za towar, wysyłkę towaru ( najtańsza z dostępnych opcji ). Od całkowitej ceny odejmujemy koszty przesyłki jakie firma poniosła przy odbiorze produktu od klienta. W przypadku wysyłki samodzielnej to konsument ponosi koszty związane z wysyłką zwracanego towaru.